Middag på Gång.
Här sitter jag och väntar på att ugnen ska bli varm, det blir strips och korv idag. Enkelt och ganska gott!

Idag var det softdag på jobbet, jag och Kicki har surrat en massa skit och så fastnade nästan alla framför höjdhoppsfinalen...J*klar vad synd Stefan Holm!

Slutade 15.00 så då gick jag och hämtade bilen och sedan dagis och hämtade barnen. När vi kommer in så ringer det på dörren, där står en man som pratar engelska och undrar om vi vill ha en offert på vad det skulle kosta att göra om våran uppfart....38000 kr!! Dyrt..

Har precis pratat med Kicki på telen oxå...rolig tjej det där. ;-)


Publicerad: klockan 16:58:32.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0