Nu ska jag fixa lite..
Ska först ta fram adresser på nätet om heminredning till Kicki och skicka dom till henne, sedan ska här väljas film. Vet inte alls vad det blir?!
Sedan blir det mys med min älskling... kanske man "syndar" och äter en karamell eller två. =)

Har tränat ikväll och nyss duschat. Härligt! Känns som att jag kommer ha liite träningsvärk imorgon. Nice! ;-P

Puss på er och ha en trevlig kväll!!


Denna är jag sugen att se.... =)

Publicerad: klockan 21:34:31.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 22:01:56.
Postat av: Julia
Den verkar bra! Vet du vad den heter på svenska?
Postad: klockan 11:30:00.
Postat av: tindra
Vad mysigt. Det är så viktigt att ha tid för varandra.... :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0