Städa...
Hur ska man lyckas komma igång och städa?? Det går trögt här, känner mig inte sugen, men det måste göras. Måste få ordning här innan vi far på Söndag morgon. Och lördag går nästan bort helt då vi åker upp med barnen till farmor och tänkte stanna där en stund med dom. Plus att Kicki försöker dra med mig på fest, det är avslutningsfest för 4 pers på jobbet, så det känns tråkigt om man inte går dit oxå. =/

Så idag måste jag påbörja uppdrag Storstädning...



Publicerad: klockan 17:03:31.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 18:56:23.
Postat av: Jannice
Jorå, jag har väl haft det bra..Lite långtråkigt bara =/ Bara bra med mig, hur är det själv? Börjar du bli nervös inför resan? Hoppas det går bra med städandet.. =)
Postad: klockan 20:33:29.
Postat av: Caroline
Försök att tänka på hur skönt det är, efteråt, när allt är städat och fräscht. Då är det värt det!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0