Svårt att bestämma mig.
Idag på jobbet tog Kicki itu med Friskis och Svettis så vi kommer att få gratis träningskort därifrån gällande ALLA deras aktiviteter. Inte helt fel! ;-) Dessutom så får vi billigare på Ego...har lite svårt att bestämma mig för vart jag ska gå?! 

Ikväll blev det Core på Ego, det var grymt jobbigt men ack så skojj!! Träffade Ylva från jobbet oxå, jag följde med min kusin. Härligt att ha kommit igång riktigt! Sedan följde jag med Helen hem och gosade lite med mitt kusinbarn, Wilmer. Han är så underbart go och mysig, prinsen! Tack för ikväll gumman. =)

Nu har jag en kelsjuk liten son här hos mig, han har jättesvårt att somna. Så kramas han och säger: Jag älskar dig mamma... hela tiden, hur mysigt är inte det då! Underbart, man får passa på när man får kramas med han. =)

Vi var iväg en sväng efter jobbet och kastade skräp. Jag handlade vår väska som vi ska ha som handbagage på resan. Det kommer även att vara min träningsbag när vi kommer hem.

Dagarna på jobbet går segt nu...känns att man jobbat liiite för många dagar i rad nu. Tur att man bara har kortare dagar kvar iaf.

Nepp dags att slumra in....massor att gör hemma imorgon eftermiddag så jag kommer att behöva energin!
God Natt!!


Publicerad: klockan 22:57:56.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 08:17:15.
Postat av: Johanna
Här blire Friskis och Svettis! Måste verkligen komma igång nu :)



Snart åker ni till värmen å :) Slippa det här tråkväret...
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0