Trött men glad...
idag har man jobbat igen. Först i City och sedan i Birsta, har hunnit med rätt mycket trots att dagen varit rätt slapp.

Vi har riktigt roligt på jobbet emellanåt och det behöver man nog ha för att orka. =)

Så skönt att komma hem och sitta i soffan och vila...Alex grillar kött och jag ska göra lite sallad alldeles strax. Gott med grillat en vardagseftermiddag. Hmm...får nog röra ihop lite god Tzatsiki oxå.

På lördag har man blivit bjuden på Partaj hos Kicki, får nog fundera en stund på den. Sugen är jag såklart men jag jobbar hela helgen och kommande veckan så jag vill helst orka det innan semestern tar fart nästa söndag.

Nepp dags att hjälpa till med maten kanske? =)
Love. 

                                         
                                                                                                                                                

Publicerad: klockan 17:20:15.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 18:00:16.
Postat av: Johanna
Dom ska se den ni såg, Kung Fu Panda :) Hon var rätt uppspelt! haha



nu har vi varit iväg, fick 250:- iaf för bara skitsaker.. Nu ska jag fortsätta rensa! :)

Lika bra att fortsätta när man är på G



Åh va gott med grillat! Var längsen vi grillade nu..
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0