Up and away..
Dags att åka och hämta gubben, barnen fick vara uppe längre så dom hinner träffa sin pappa lite ikväll och sedan imorgon igen innan resan. =)

Blir tokig nu på lillgubben våran som vill att jag ska hjälpa honom på hans spel...men hur många gånger jag än säger det så förstår han inte... han är juh bättre än mig, hur ska jag kunna hjälpa honom?! =) Jag har försökt, det slutar alltid med att jag dör och han spelar igen och klarar banan. ;-)
Dessutom är Tindra supertrött nu...!

Nepp ses kanske sen...nu är det dags att göra nåt nyttigt. =)
Puss!


Publicerad: klockan 19:52:09.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0