Viktigt?!
Tycker ni fortfarande att det är viktigt att hålla sig fin och fräsch för sin respektive, eller har ni lagt ner det?!

Jag tycker det är jätteviktigt att man håller sig fräsch. Typ rakar benen, lägger ansiktsmask, smörjer in sig, noppar ögonbrynen och har sina  egna "SPA"dagar då man tar hand om sig själv och håller sig fin och fräsch inför sin man. Inte att man alltid behöver hålla på så, ibland har man sina mindre fina dagar men oftast försöker jag hålla mig fräsch, inte bara för hans skull utan mest för min egen. Känner jag mig fräsch så mår jag oftast bättre själv oxå.

Hur funkar ni??


Publicerad: klockan 20:35:08.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 22:14:12.
Postat av: /L
Likadant här just för att jag hade nog inte velat se min respektiva "förfalla" totalt och inte bry sig om att göra sig fin ibland... :-)



Ha en bra dag!
Postad: klockan 22:42:56.
Postat av: Ia
Ja jag pysslar fortfarande om mig själv.. Inte lägger jag ner den biten heller. Men gör de mer för min egen skull än för makens.. ;-)
Postad: klockan 16:40:28.
Postat av: Marie
Klart det är viktigt! Jag gör det jämt men tror inte att det uppmärksammas lika ofta. tyvär... =/

Han skulle bara veta ;P
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0