27 December - En seg Lördag
Gårdagen och dagen idag har varit riktigt sega här hos oss. Jag är tröttare än vanligt och så verkar även resten av min familj vara. Alex jobbade igår och när han kom hem åt vi lite och sedan blev det en soft kväll, jag somnade tidigt.

Idag har vi ätit frukost tillsammans och sedan har vi myst och umgåtts. Funderar på om vi ska åka iväg till Härnösand nu ikväll och kika på Julians match. Men innan måste vi äta och jag ska springa in på apoteket en sväng.

Jossi är hemma i sundsvall oxå och ville ha med mig ut ikväll. Tråkig som jag är har jag verkligen ingen lust, mår lite illa till och från. Så jag får se hur det blir, det blir åtminstone något glas Chardonnay ikväll. Gott!

Ses senare... kram!

Publicerad: klockan 16:29:37.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0