28 December - Nu går vi ut...
Vi har varit vakna här hemma ett tag nu som ni säkert kan förstå  med tanke på hur mycket klockan är. Imorse tänkte jag vara snäll med Tindra och gubben så jag gick ner med Adrian och lade mig på soffan och kikade på tv med honom, halvslumrandes. Så kommer gubben ner och är med barnen, jag somnar om, jag fortsätter sova ett bra tag trots en klättrande Tindra över mig. Så skönt, jag var enormt trött.

Så nu ska vi pallra oss ut hela familjen och åka pulka.. ses senare...
Over and out...

Publicerad: klockan 14:25:49.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 20:26:46.
Postat av: Mamma Melissa
Ja, ibland är man verkligen sådär vansinnigt trött! och ja, då är det inte mycket annat att göra än att vara lekborg för de små -när man sover;.)



Tack så hemskt mycket för dina varma ord inne hos mig! Jag blev alldeles glad över dina kommentarer.



Hoppas att du får sova mer nu i natt så att du orkar med hela veckan...



varma hälsningar

melissa
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0