29 December - It´s the final Countdown..
snart Nyårsafton... Nån som ska ha nyårslöften i år? Jag brukar aldrig lägga sånna men i år har jag haft mina funderingar!

Jag har ägnat denna dag till att ringa Öronkliniken och hört varför det tar en sån himla tid att bli kallad, Adrian skulle få komma senast i September... nu har det gått ett halvår. Men han låg kvar i systemet, tydligen så hann dom inte med sig bara. Tråkigt att det ska behöva vara så men jag kan inte klandra dom heller. Så det är bara att fortsätta vänta.

Vi hade superkul igår då vi åkte pulka, Tindra började frysa rätt fort, trots att vi byltat på oss rejält. Så vi gick in lite tidigare jag och stumpan.

Nu ska jag laga middag här hemma och fortsätta min lugna dag. Vi blev med största sannolikhet lurade på vårt gamla kylskåp oxå. Orkar inte förklara men med tanke på vad köparna sagt och gjort så stämmer det inte överens med en del andra fakta. Så man kan säga att vi gav bort vårt gamla kylskåp. Jaja..vi kan juh alltid hoppas på att "What goes around comes around"... Lite Karma tack! ;-) Jag orkar inte ens tjafsa om det.

Här kommer lite bilder från igår då vi var ute...batteriet tog tyvärr slut i kameran..
 
Min gullstumpa och min make... =)


Min prins....



Publicerad: klockan 16:39:16.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0