Dåligt uppdaterande idag...
men det är bara för att jag varit borta nästan hela dagen.

Först åkte jag till Birsta City och gick runt och kikade där, sen förbi jobbet och pratade lite med Johanna. Därefter ringde Alex och berättade att Peter slutade tidigt och jag fick bråttom att hämta barnen och åka hem en snabbis och packa deras grejjor. Sedan iväg och så åt vi lunch hela familjen innan barnen åkte, eller vi åt och barnen åt glass (dom hade precis ätit på dagis). Sedan iväg och packa in barnen och vinka av dom små älsklingarna.

Åkte och träffade Johanna en stund på hennes lunch och sedan iväg hem till Jessica och fördrev lite tid innan Alex slutade klockan 19. Åkte förbi MIO och handlade lite småsaker. Sedan drog jag och Alex ner till Birsta och kollade på kläder åt honom, fick hjälp av en jättegullig tjej på MQ. Och bästa av allt jag hittade ett dockskåp till Tindra som dom satt ner. Weeeiii! =)

Nu på kvällen har vi bowlat med Jessica och Daniel, sedan blev det glass och paj på donken. Jag har skrattat så magen värker.

Jag ska försöka uppdatera bättre imorgon nu ska jag och maken passa på att mysa medans vi är föräldralediga! ;-)
Kramar

Och god natt mina skatter, vi saknar er! Sov gott hos Farmor! Pussssssss

Publicerad: klockan 23:41:17.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 15:17:15.
Postat av: Emms
Vilken cool design! ;)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0