Fredag..
måste vara den underbaraste dagen på hela veckan?! Jag gillar fredagar så mycket, då är det vila och familjemys för hela slanten. A jobbar denna helg men vi får iaf hem honom tidigare än på vardagarna.

Imorse var jag på läkarbesök då jag inte mått så bra den sista tiden. Så nu får vi se hur det går framöver, förhoppningsvis kommer jag på fötter och orkar med allt igen annars så blir det sjukskrivning, vilket känns som ett riktigt bakslag för mig..men man måste göra det som behövs för att man ska må bra.

Jag har börjat fundera på vad man ska göra i framtiden oxå, ska man studera, söka andra jobb eller vad ska man göra? Jag vill juh jobba inom ett lite mer annorlunda yrke än nu. Jag vill jobba med skönhet, kanske hudterapeut eller som nagelteknolog. Det finns så många intressanta yrken att gräva ner nosen i! =)

Nu ska vi strax åka iväg och handla lite mat till i helgen och så blir det nog lite godis. Ses senare med en liten uppdatering!

Publicerad: klockan 14:08:11.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0