God Morgon på er alla!
Sitter i soffan och kikar lite på tvn, som inte visar något bra just nu. Ska snart åka iväg och fixa naglarna, finally. Känner man sig fin så mår man bättre.

Magen värker och jag börjar tro att det är någon av medicinerna som är boven. I förrgår kväll fick jag en minnesbild som jag förmodligen gjort allt för att förträngt. Jag såg mig själv sittandes ihopkrupen, med händerna pressade emot öronen och ögonen hårt slutna, jag hör mitt eget hjärta och i bakgrunden hör jag en massa oväsen. Det är från när jag är liten, när pappa och mamma bodde ihop, när dom inte mådde bra ihop. Jag vill inte förklara det något närmre då jag inte vet vilka som läser min blogg och jag vill inte såra någon, det ligger i det förgångna nu för de inblandade. Jag har en del i bagaget som måste bearbetas helt klart.

Barnen är på dagis och jag såg att dom tänkte baka pepparkakor där idag. Mysigt! Ska försöka ta itu med sådant här hemma nu oxå. I helgen ska barnen få åka och hälsa på sin farmor och då ska jag passa på att vila upp mig och umgås med goda vänner.

Dags att göra sig klar för att åka.. Ses! Kram

Publicerad: klockan 10:28:03.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0