Just ja lite bilder från helgen..
Fredag: Bowling
Medverkande:
Jag, Alex, Jessica och Daniel.


Jessica och Daniel


Makens tur att rulla klotet...


Och jag då...

LÖRDAG: Tjejkväll hos mig.
Medverkande: Jag, Jessica, Martina och Johanna


Jag och Martina...


Johanna


Jessica sjunger Lips!

SÖNDAG:

Vi låg och drog oss länge i sängen, sedan gjorde vi oss klara och åkte iväg och shoppade lite julklappar åt barnen. Efteråt drog vi upp till svärmor och hämtade hem barnen igen. =) Vi kom hem sent igår kväll.

Nu ska jag fixa här hemma som sagt...ses senare..

Publicerad: klockan 18:13:09.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 19:12:28.
Postat av: Jessie
hahahahah kolla på bowlingdaniel!!! vad rolig han ser ut!
Postad: klockan 19:12:45.
Postat av: Jessie
hahahahah kolla på bowlingdaniel!!! vad rolig han ser ut!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0