Mina vackra barn..
ibland är det som att dom förstår när mamma behöver hjälp. Som att dom nånstans inne i sina vackra hjärtan känner att mamma behöver dom. Behöver känna deras vackra, ärliga kärlek. Idag är en sån dag. Helt plötsligt blev barnen överlyckliga och skulle städa, Adrian dammsuger och Tindra tvättar golv. Vilka underbara barn jag har! Dom är till stor hjälp kan jag säga.

Och jag gör allt det andra som måste göras, jag tror inte vi hinner med pulkåkningen idag men jag tror dom ska få bada istället. Och det blir dom nog minst lika glad över. =)

Dags att fortsätta med städandet...

Publicerad: klockan 16:22:29.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 17:19:11.
Postat av: johanna
Ja, vilka underbara barn du har.....barnkärlek är nog dte bästa som finns.... =) inte för jag har egna...men det man får från barn är så ärligt...och sant =)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0