Pizza till middag
...och därefter ett glas vin. Jag ramlade in på en sida här på nätet där man kan gå in och skriva en egen bok, och fastnade där i någons alster. Verkligen superduktig tjej! =)

Barnen har badat under uppsyn av Alex och jag har legat i vår säng och bara vilat mig. Så skönt.

Annars har vi inte hunnit med så mycket mer här, får se om det blir något påhitt nästa helg då? Funderar på att ta hem tjejkompisar på lite middag och vin, men det beror på om vi lyckas få barnvakt. Alex ska på julfest med jobbet och man måste juh passa på med en tjejkväll då. =)

Med denna lilla sångstund önskar jag er alla en god fredagskväll!!! =)



Publicerad: klockan 19:31:34.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 22:38:46.
Postat av: sara
näää va söta!!

jag kommer stå o grina på dagis när dom ska lussa! :) jag klarar inte av sånt!
Postad: klockan 12:59:12.
Postat av: Jessie
Åh vad fina dom e gumman!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0