Saaankta Lucia...
Jag vet att det var i lördags men idag är vår luciadag, för idag ska barnen lussa på dagis. Jag kommer vara där redo att filma ett stort ögonblick i deras liv. Det är iaf vad jag hoppas att jag ska lyckas med, om jag lyckas få det att funka med kameran. Grrr för teknikens värld! ;-)

Jag vet jag har varit rent utav usel att uppdatera i helgen och jag har ingen bra ursäkt mer än att det varit full rulle, All day long! Det kommer lite bilder från helgen snart.. nu måste jag få till kameran. Sedan ska här slås in julklappar innan barnen kommer hem och ser dom.

Jag ska även handla klart julklappar idag hade jag tänkt och det är en del mer att fixa inför julen som snart är här. Än så länge är det enda jag hunnit få i mig ett par Polly...inte så nyttigt utav mig med andra ord, choklad till frukost! =)

Publicerad: klockan 13:52:00.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 14:20:06.
Postat av: CAROLA
Polly till frukost, så onyttigt och sååååå gott :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0