Städa...Urk!
Nu ska jag försöka ta itu med städningen på nedervåningen så jag slipper slita ihjäl mig imorgon. ;-)
Svärmor med familj kommer tidigt, och glad är jag över det men gladast är nog barnen. Kände ni igen sången i den sista meningen?

Sedan ska jag sätta mig med en stor chokladkaka, ni vet en sån där stor som aldrig kan vara bra för ens hud. Den ska jag sedan äta i mig och till det dricker jag onyttig julmust och mitt i allt detta mår jag bra. Jag ska slå på en film som kom hem idag oxå...sånt där kärlekstrams som A helst slipper men ser om jag är sugen.

Nepp städa var det ja....

Publicerad: klockan 20:31:00.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0