Titta på denna sida...
den här sidan är super! Beebook

Det är en sida där man kan göra sina egna personliga sagoböcker till barnen. Jättekul, såg till exempel en bakbok där man kunde lägga in barnens namn och bild så att det blir deras personliga barnbok. Tyckte det var perfekt till doppresent eller födelsedagspresent. =)

Min kusins son fick en sådan här bok när han döptes, och båda mina barn tyckte det var roligt för även dom nämndes i boken och det var juh såklart spännande. Tror han kommer tycka den är rolig att läsa när han är så pass gammal att han förstår att det handlar om honom. =)

Funderar på om det blir en i födelsedagspresent åt Adrian och Tindra.

Nu ska vi ta och komma iväg.

Publicerad: klockan 13:56:56.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 15:16:53.
Postat av: Bellaaa
En kompis mamma som kom på ideen faktiskt :)

Jag köpte en sådan bok till min lillebror för typ 1-2år sen :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0