Lång tid har gått...
..men nu är man här igen! Mycket har hänt sen sist. Och vi har äntligen fått tillbaka internet. Bytte till en annan bredbandsleverantör och dom loooovade att det inte skulle bli något glapp. Visst!! Först blev vi utan internet i 8 dagar, kändes som om det var betydligt fler. Och nu när jag kom hem från jobbet så är hemtelefonen helt knäpp, ringde upp bolaget och ja se där, den 16 februari får vi hemtelefon igen. Weeii...känner mig redan lite less på dom! Konstigt va?? ;-)

Vi hade partaj här iaf lönehelgen. Riktigt skojj hade vi, men vi var 2 ensamma själar som drog vidare i januarinatten och vi hamnade på inget mindre än... Oscar. Fast lika kul för det hade vi, Jag och M. Sedan tog vi taxi hem och hittade två sovande karlar, kanske det blev liiiite för mycket?? ;-) Vi blev dock uppe till morgonkvisten, pratandes i köket. =) 

Jag har ökat på min arbetstid rejält. REJÄLT! Och det har gått riktigt bra. Jag trivs som fisken i vattnet. Saknar tjejjorna som är på Mässa i Gbg. 

Fyllde juh år förra veckan oxå, Torsdagen närmare bestämt. Jobbade hela dagen men blev ordentligt uppvaktad. Började morgonen med fika på sängen och paket. Sedan bar det av till jobbet och där blev jag grymt uppvaktad av H & K. Dom hade gjort chokladtårta och köpa en massa paket!! Så söta... Blev uppvaktad på kvällen oxå, pappa med fam. kom förbi och Alex hade gjort tårta. Supermysig födelsedag hade jag! 

Har juh tyvärr inga bilder att visa...men det kommer förhoppningsvis...måste leta rätt på laddaren till kameran. 
Nu är det dags att plocka upp barnen ur badet. Sitter här och kikar på dom medans dom badar. =) 
Imorgon ska jag jobba igen. =) 

                          image23  

Publicerad: klockan 19:21:40.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0