Vad det går mycket...
sjukdomar nu!! Blir tokig snart tror jag. Jag har UVI och får pencillin emot det, men den verkar inte hjälpa för idag kändes det av uppe i njurarna...vad är det med mig och UVI:er??? *galen*

Barnen är förkylda, hostiga och snoriga! Och jag är inte alls pigg på grund av min sjuka. Det kändes motigt just nu att gå till jobbet. Nu vill jag bara att det ska bli vår och kanske det då blir lugnare på sjukfronten?! Man kan alltid hoppas!

Har inte hänt så mycket dom sista dagarna...helgen var lugn och skön med lite magsjuka på herrarna i familjen. Så det blev lite för lite sömn, men det går väl an det oxå. ;-)

Nu ska jag se om lillan kan somna snart...Ciao!

Publicerad: klockan 20:21:56.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 06:57:39.
Postat av: Johanna
Ja visst är det knepigt! Thea hade ju feber i fredags tills igår.. Å nu på morgonen hostar hon och spyr, säkert magsjuka!!

Gaaah måste nog bunkra upp med massa vitaminer!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0