En klump av oro i magen..

...har jag sen igår. For upp med Tindra på sjukhuset eftersom hon har den jobbiga hosta och febern vägrar ge med sig. Doktorn (som nog är en av dom bästa, enligt mig, har haft honom förr) kikar på henne och hon lyckas nog charmera honom lite. Allt såg bra ut..*puh*..skönt! Men förmodligen har hon drabbats av någon elak bakterie som vägrar ge sig så hon fick Pencillin, 3 ggr om dagen i 7 dagar, sen ska hon vara en frisk tjej igen. Men så upptäckte han även en annan sak, hon har ett blåsljud på hjärtat som låter högt. Han ville att det skulle undersökas så att hon inte har fel på någon hjärtklaff. Så nu blir det röntgen och eller ultraljud för vidare utredning. Så nu är man orolig! Har aldrig trott att det kunde vara sånna fel om man har blåsljud, har nog aldrig riktigt förstått vad det betytt. Men man kan ju ha "normala" blåsljud oxå och jag hoppas det är så...verkligen!

Så håll tummarna för att det inte är något, är ni snälla...

Ikväll, bara för att jag har så mycket jag skulle behöva hinna med, så vägrar lilldamen att somna. Så här blir det ingen städning ikväll iaf, får ta allt imorgon helt enkelt. Nu ska jag lägga mig bredvid lillgumman och gosa!!

Kram!



Publicerad: klockan 23:09:22.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 15:50:43.
Postat av: Nenka
Håller tummarna för allt som går hoppas att allt löser sig!!!
Postad: klockan 16:23:37.
Postat av: Johanna
Håller också tummarna för att det inte är nåt allvarligt!
En kompis barn hade också sånadär blåsljud men det var inget farligt :)

Fullt upp med kalas idag då?
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0