Nytt år... 2008!
Härligt med ett nytt år!

På nyårsafton var vi uppe hos M & P och hade det hur bra som helst! En lugn nyårsafton hemmavid men med massor utav skratt och skojj. Perfekt kväll och mycket bra början på ett nytt år!!

I veckan jobbade jag onsdag och torsdag...Torsdag blev en riktigt LÅNG dag.. började kl 8 på morgonen och kom inte hem förrän klockan 22 på kvällen. Gaah vad trött jag var då, var dessutom rejält förkyld och fick lite febertoppar, men skam den som ger sig! Kom hem och tryckte i mig 1 grams alvedon och Mucoangin tabletter...sen kunde jag åtminstone svälja utan att bli tårögd. Fast det gjorde fortfarande grymt ont! Vaknade dock på fredagmorgon och mådde bättre, bara ont i halva halsen.

Idag tänkte vi sticka iväg och bada, jag och barnen. Men vi sköt på det tills imorgon istället. Får se om det blir nåt då istället. Ska iväg med Lina och Linnea och plaska. Men så är det frågan om vi blir hemma idag eller om vi ska till M & P??? Väntar på att maken ska ringa och säga nåt! =)

Hockeyn uppe i Ö-vik var otroligt kul. Vi hann till och med gå ut en sväng jag och svärmor. Hur spännande kväll som helst, slutade med att vi åkte med vakten på utestället hem. Och nej vi hade inte gjort något dumt! =)

Ha det bäst, nu ska iaf jag se om jag lyckas få något gjort här hemma. =)
Peace....

Publicerad: klockan 16:23:47.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:36:57.
Postat av: Johanna
Låter som att ni har haft en lika bra nyårsafton som oss :) Lugnt å skönt..

Hoppas ni haft en lika bra helg! :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0