Sjuk...
..och aldrig finns det tid på Vårdcentralen när man behöver dom. Nix, du får åka upp på sjukhuset och sätta dig, är det svar man får varje gång man kommer fram!! Gaaahhh.... Jaja idag är jag pigg och rätt kry iaf! Så på lördag blir det jobba.

Ikväll plockade jag och barnen undan julen för i år. Skönt att bli av med det oxå, bara julgardinerna som ska bytas nu. Har plockat och städat hela dagen och så fick jag ta mig en tur till Bygg Coop. Gjorde rent på toaletten, och tänkte att nu ska jag ta mig tusan ta reda på vart det läcker vatten ifrån under handfatet (stora pölar på golvet varenda dag!). Så ser jag att röret under är nästan helt av så det var bara att åka och köpa nytt. Så efter lite trixande och sågande lyckades jag pussla ihop allt. Så nu funkar det igen som det ska!! Weeiii...duktig va?? ;-)

För någon kväll sedan var Alex duktig och fixade alla kablarna nere i vardagsrummet, så nu syns nästan inte en enda kabel därnere. Blev så fint så!!! Det blev inte bara snyggt utan så mycket lättare när man ska dammsuga oxå. =)

Imorgon tror jag vi får främmande, Hanna skulle komma förbi om hon inte jobbade. Eller så kanske vi sticker och badar jag och barnen. Det blev juh inte förra helgen så det kanske är dags nu då!? =) Alex jobbar juh som vanligt han. ;-) Ska bli skönt att ha honom hemma i helgen iaf. 

Snart dags för renovering här...ska åka och handla om några dagar tror jag, helgen blir nog en bra dag. =)
Nepp dags att vika tvätten kanske?? =)  

See Ya!!








Publicerad: klockan 20:24:18.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 15:03:52.
Postat av: Johanna
Vart brukar ni åka och bada då?
Jag och Thea åker nog och plaskar imorron vi på Alnöbadet.
Marcus ska vara hemma och fixa hallen :P
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0