Snabb, snabbare...vi!
Eller nja men nästan... nu ikväll har vi fått bort limmet från ytterligare 2 steg + 1 som är på G. 3 trappsteg är slipade och snart är handtagen redo att målas. Tänkte hinna med dom ikväll. =) Imorgon ska jag iväg och köpa mer Lim upplösare, så blir det lite lättare iaf. Ska bli riktigt spännande att se hur långt vi ska hinna nu i veckan eftersom båda jobbar hela veckan lång. Alex är i för sig ledig på Onsdag, men då ska han på personalmöte och sen ska han iväg och klippa sig. Men han kanske hinner hålla på en stund med trappan då. =) Den är redan mycket finare än den var förut och då är den inte ens halvklar.

Har precis gjort ett ryck och fått barnen i säng, det blev på tok för sent ikväll...




Publicerad: klockan 21:19:55.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:30:27.
Postat av: Maria Vuitton
Var gärna med i min GRYMMA tävling, det enda du behöver göra är att skriva en kommentar och din skostorlek! :)
Postad: klockan 20:48:42.
Postat av: In loving memory of
Tack så jättemycket för din kommentar & jag tycker också att jag har rätten till att skratta, oavsett hur stor eller liten sorgen är.. Oavsett om det har gått två timmar, en dag eller två veckor.. Det spelar ingen roll, på något sätt måste jag får klara mig igenom det som hänt och det kanske är att just gå på en middag med lite vin/champagne (tack vare nyår) och vara med dem som betyder mest för mig.

Ser folk något fel i det, då är det fel på dem och inte mig.

Kramar!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0