Gårdagen var riktigt härlig.
Varmt ute, lite för varmt när man inte kunde åka till beachen. Var in på jobbet och köpte ett badmintonset, riktigt kul att spela. =)Sedan städades det lite här hemma innan vi fick besök. Marie & Per kom hit, vi pratade  lite om resan samt bokade tågbiljetter och lagade god middag. Efter maten blev det Rock Band, alla fyra spelade, och tyvärr blev jag tilldelad mickrofonen...men det var skitkul. =)

Idag får vi se vad som händer, blir nog rätt lugnt, funderar på om vi ska sticka till stranden?? Får se hur det går med min hand oxå, jag är för dålig. Skar mig rätt djupt i lillfingret med en kniv igår kväll och det gör ännu ondare idag. Kanske måste upp och kolla upp handen...vi får se. Klantigt! =)

Love.



Publicerad: klockan 11:49:43.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 11:14:06.
Postat av: Jannice
Ja det är jättekul =) Hon sken upp som en sol när jag berömde henne! Har haft en bra semester men det skulle inte skada att ha nån vecka till. Vad har du för dig idag då?
Postad: klockan 11:35:45.
Postat av: Jannice
Sitter på jobbet och har precis målat naglarna =) Är så lugnt här så jag skulle kunna somna..
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0