Härlig vecka...
jag jobbade till 19 igår och imorgon men torsdag och fredag jobbar man bara 8-13. =) Härlig vecka!
Var till tandläkaren förra veckan och lagade ett hål, sedan gjorde jag en undersökning så nu ska jag bara laga ett litet hål till så är man klar för denna gång. Inte helt fel. Världens snällaste tandläkare och tandskötare måste jag nog påstå att jag fick oxå. Skönt när man varit och kollat sig hos tandis. Alex tur på torsdag oxå. 

Jag har beställt hem lite smink nu, hittade några sidor med bra priser. Får väl se när det dyker upp. Det blev en YSL concealer och en YSL mascara och sedan blir det mineralsmink, sitter och funderar mellan id och Susan Posnick. 

Dags att lägga barnen i säng..tänkte be gubben handla lite smått när han kommer hem, glömde ett par saker på affären när jag var där förut. Ska kanske testa och baka det berömda sockerkaksreceptet som jag fått från jobbet. Har nog aldrig tidigare ätit en saftigare sockerkaka...! =) 

Nepp, nu är det tandborstning! Ses...  


Publicerad: klockan 19:53:18.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0