Härliga dagar.
Jag har haft en period på jobbet då jag vantrivts något så fruktansvärt, men idag kändes allt mycket bättre. Jag trivs oerhört bra med mina arbetskamrater och idag fick jag enormt mycket beröm. Jag tycker det är riktigt kul just nu oxå då jag har mer ansvar och får lösa problem. Lite utmaningar ska det vara annars blir det för långtråkigt. Sedan kommer några att sluta, uff vad det kommer bli tomt efter vissa!! =/

Idag efter jobbet drog jag och Alex iväg in på IKEA, inhandlade lite smått och gott, det blev bland annat två stycken sänglampor. Sedan hämtade vi upp barnen och for iväg på FRESKS, även där handlades det litegrann, behövde mer färg, hittade färg som man ska använda för att måla radiatorerna och sedan blev det en snygg frostdekor att ha på fönstret i badrummet.

Alex är och spelar Badminton och jag ligger och hoppas på att barnen ska somna snart. Kikar på Tila Tequila i A shot at Love...gillar sånna där dåliga dokusåpor! =P 

Tycker synd om min lillebror som gjorde en vurpa med sin moped och åkte på sjukhuset och fick operera benet, det är brutet och gipsat från ljumsken och ner, stackarn får en tråkig sommar! Han får inte gå på benet på 5 veckor..

Nepp dags för lite mer Tila Tequila.....
Love!



Publicerad: klockan 21:06:45.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0