Hemma bäst.
Idag skulle jag ha jobbat kortdag, 8-13. Men efter en liten tripp till Ica igår så hade jag frossa, mådde inte alls bra. Till slut satte jag mig i soffan och tog tempen, mycket riktigt, 38,5 graders feber. Det var bara att ringa chefen och säga att jag skulle vara hemma idag, tur att det var en kortdag men blev sjuk på. Alex servade mig med toast och sedan skulle vi se film, är det konstigt att man somnar innan filmen när det tar honom 35 minuter att slå på en film?? ;-) För min gubbe ska nämligen ställa in alla inställningar, bäst är inte nog bra. Såg en liten stund på filmen "21" iaf innan jag slocknade av febertrötthet.

Idag har barnen varit hemma med mig, jobbigt när man är sjuk. Dom kräver mycket idag, som om dom känner på sig att mamma inte är kry och måste testa mig lite. Det har gått rätt bra, förutom det slagsmål dom har just nu. Syskonbråk=Syskonkärlek? Ja det är väl så, för fastän dom bråkar som skrattar dom. =)

Nu ska jag laga ihop lite mat sedan ska jag sätta ner två vildungar i badet för lite svalka, sen blir det en dusch för en sjuk och febrig mamma... Längtar tills gubben kommer hem!! ! Saknar dig hjärtat...



Publicerad: klockan 16:14:44.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0