Ledighet och jobb
Idag har jag jobbat igen. Vi lyckades få hit Alex mamma igår då Alex fyllde år, hade ingen tid att blogga. Städade under dagen och sedan kom, svärmor. Alex fick presenter och tårta såklart. Och idag var det svärmors tur att fylla år. Så nu under kvällen begav hon sig hemåt, fler som ville fira. =)

Idag har jag jobbat, och jag trivs riktigt bra på jobbet just nu. Det kan bero på att chefen är tillbaka och att Maktmissbrukarn nu kommer att jobba allt mindre, vilket i sin tur leder till att personalen kommer bli gladare igen. Det kan även bero på att jag trivs jättemycket med det jobb jag gör nu, allt jobb med leveranser, inleveranser, inköpsordrar osv. Det ger mig mer, det utmanar mig lite mer än allt annat.  Dessutom möter man en massa trevliga människor.

Imorrn är jag ledig, skönt. Ska till tandläkaren på förmiddagen och sedan måste jag hinna skaffa pass och fixa lite annat som måste göras innan resan. Börjar bli dags att boka tågbiljetter om man ska lyckas få någon plats. På torsdag ska jag iväg på ett "möte". Spännande. Då får jag nog veta lite mer om hur det blir till hösten samtidigt som jag får fina naglar.
Fick hjälp av svärmor idag att göra slingor oxå, äntligen någon som ville hjälpa mig...Tack söta svärmor!! =)

Om jag inte tror helt fel så blir det snart film...får se vilken det blir.
Love.




Publicerad: klockan 21:45:44.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0