Sjuk!
Idag mår jag inge vidare, halsen gör jätteeeeont, huvudet värker, jag är snorig och inget funkar som det ska. Känns som om jag har lite feber oxå.

Fredrika, min mans lillasyster, kom igår morse och ska stanna tills i eftermiddag. Igår var vi iväg på kalas, det visade sig att man skulle stanna kvar där, tror ni man kände sig lite dum då man hade med sig Adrians lillasyster och hans Faster?! Jag trodde att föräldrarna skulle åka hem, det stod juh inget på inbjudningskortet. Men det gick bra ändå, Robins mamma och pappa är så otroligt trevliga! =) Så vi var där till strax efter 15. Sedan åkte jag och hämtade lite hårgrejjor i Peters bil, hans tjej Helena är frisör. Sedan blev det Mediamarkt en sväng men vi ledsnade fort så vi åkte hem och väntade på att Alex skulle sluta istället. =)  Sedan blev det kvällsmys med godis och bröderna lejonhjärta, när barnen somnat spelade jag, Alex och Freddan en runda Rita Gissa. Rätt skojj.

Idag vaknade jag som sagt och mådde inge vidare. Så nu tänkte jag kurera mig lite för imorgon är det jobb igen. Skönt att man jobbar 8-16 iaf. Barnen är ute och leker med vattenballonger.

Hoppas ni får en härlig dag, trots det mulna vädret!!


Publicerad: klockan 10:02:38.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 10:25:53.
Postat av: Julia
Hoppas du kryar på dig:)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0