Varm dag igen?!
Känns som att det kommer bli en het dag igen, lite typiskt.. får se om vi tar en  heldag på stranden eller om vi hittar på något annat? Jag vill ta det så lugnt som möjligt, är inte riktigt på benen än.

Här äts det nu frukost nu.

Igår satt vi och spelade Rockband, det var jätteroligt, 100 ggr mer skoj än Guitarn Hero. =) Synd bara att vi inte har micken, men förhoppningsvis får vi den till veckan.

Ska ta en snabb shopping oxå, ska in på Alex jobb och mitt jobb en sväng. Sedan förhoppningsvis en sväng på Birsta City, beroende på vad gubben är med på. På mitt jobb ska vi inhandla ett badmintonset och kanske en beach volleyboll. Man måste juh utnyttja sommaren och gräset när man kan. =)

Vi ses och hörs senare..passa på och njut av värmen! ;-)
Love.




Publicerad: klockan 09:30:53.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0