Härligt!

Vi har äntligen varit iväg och hälsat på Lina och hennes barn. Det var jättekul, as always! Var så länge sen sist vi umgicks. Vi bestämde oss för att vi måste iväg och bada lite i sommar oxå. =)

Sedan for vi och hämtade upp gubben på jobbet, och sedan hem och laga mat. Spagetti och Köttfärssås blev det idag. Pratade en sväng med min kusin oxå. =) Vi missade Farmors 75-årskalas igår. Så GRATTIS FARMOR OCH LILLASYSTER en dag i efterskott! (Okej jag grattade juh igår oxå).

Ikväll kommer Julian hit och hälsar på och om barnen känner sig sugen så ska dom få åka upp till Farmor imorrn och stanna där några dagar. Ikväll kommer jag att somna tidigt...i know it. *trött*

Nepp dags att hjälpa gubben med barnen och sedan mysa på innan en ny dag gror... =)
Puss!

Pssst....det kommer bilder från midsommar snart.. ;-)



Publicerad: klockan 19:13:22.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0