Hej hå!

Idag har det hänt extremt mycket och jag är sååå trött nu.
Först var jag och skulle fika med tjejjerna, men det blev bara jag och en annan tjej, vilket inte gjorde så mycket för vi hade trevligt iaf! =) Sedan iväg på möte med FK, fick både bra och dåliga nyheter. Hon hjälpte mig även att fylla i en massa pappersarbete...Thanx!

Sedan tillbaka till bilen i Birsta, gick in en stund och kollade runt. Hittade en gammal arbetskamrat på Change så vi surrade en stund och sedan provades det Bh:ar....gissa om jag gått runt med fel storlek! Shit, två storlekar för små...!! Thanx gulliga Amanda! Saknar den fröken på jobbet kan jag säga. =) Så det blev nån bh i rätt storlek.

Ikväll säljer vi bilen...inte för så mycket som vi velat men helt okej iaf. Så det får vi vara glada för. Så nu ska jag gå och sätta mig och räkna och få iordning alla papper. Sedan måste jag och gubben kolla på bilar. =)

Ses senare kanske...
Puss



Publicerad: klockan 18:56:04.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0