Hemma...
I helgen var vi uppe i Peters och Helenas husvagn och det var toppenmysigt. Så himla mysigt ställe, nära till vattnet var det oxå. =) Vi blev så uppassade så, skönt! Vi spelade spel och umgicks utan tv, telefon och sådant (jo det fanns tv och dvd och mobiler)...ibland är det skönt att bara få vara och vila mellan alla måsten. På lördagen tog jag och Alex med oss barnen ut på sjön i en trampbåt! Det var jätteskojj även om det var jobbigt. ;-) Så vi hade verkligen en toppenkväll, husvagn är mysigt! =) Tack snälla ni för att vi fick komma!!

Igår kom Marie hit efter jobbet, vi skulle gå på Sex & The City. Så vi softade en stund i väntan på gubbarna, lade barnen och sedan satte vi oss med varsitt glas Chardonnay. Gott!  Jag gillade filmen OTROLIGT mycket!! Jag har inte sett så många avsnitt av serien, men jag tittar gärna på det när jag har tid och kan. Och ja jag gillade den...a lot!!! =)

Har 2 sjuka små barn här som har ögoninflammation...verkar det som. Feber och röda ögon, Adrians varar som tusan. Jag har dessutom en tvättmaskin som är knäpp och måste lagas. Plus att jag måste bestämma mig för när det är dags att jobba igen. =) Tror det blir onsdag. Jag hoppas jag orkar komma tillbaka till dess iaf.

Nu ska jag gå och serva mina små med lite mjölk, vi åt lite pannkakor till lunch här, med Grädde och sylt! =)

På återseende....



Publicerad: klockan 11:45:39.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 08:49:22.
Postat av: Agnieszka
den filmen var ju underbart bra! Var och såg den för ett tag sen jag med!

Hoppas du får en bra dag!

kram
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0