Hemma
med min sjuka lilla Adrian. Fast idag känns det som om febern gett med sig så imorgon blir det jobb och dagis...skönt! Har lite nytt på jobbet att stå i, ska lära mig Kalles jobb ännu bättre och göra allt själv när han har semester i Juli. Kul med lite nytt att stå i. Har även börjat i stan nu, så nu börjar man förmiddagen i stan och sedan drar man ut till Birsta och kör där. Faktiskt rätt skönt med den omväxlingen.

Vi var juh upp på sjukan i Tisdagskväll med Adrian då han fått feber och ont i magen, jag trodde han fått urinvägsinfektion. Läkarna blev orolig över blindtarmen, nu var det tack och lov inget utav detta. Förmodligen Virus, men eftersom han haft ganska många öroninflammationer bara i år så skulle läkaren på Distriksläkarjouren skriva remiss till öron. Ni kanske undrar varför vi alltid åker upp till sjukan?? Jo det är nämligen så att det inte går att komma fram till Vårdcentralen här och om man väl kommer fram så finns det ingen läkare. Tur att dom vet detta på sjukhuset så man alltid är välkommen när det blir nåt. =) Så nu får vi se om han får ett rör i örat? Han sa även att han har vatten bakom trumhinnan på båda sidor och detta gör att han hör sämre. Men det ska bli skönt att få det ordentligt uppkollat.

Igår gick jag ut för 1000:de gången typ och letade efter min kisse...och det är helt sjukt. Jag har sökt och sökt och sökt, ringt och hört på polisstation osv. Varit ute och letat flera ggr, och igår kväll sa jag till gubben att jag skulle gå ut en stund och locka på honom igen, går nedför gatan och ropar, så kommer en katt fram, VÅRAN KATT. Tog upp honom överlycklig och gick hem igen, hör Alex lite ironiskt, "Det gick fort, gav du upp??" Men jag kan säga er att han såg rätt lustig ut när hakan ramlade ner i knäet på honom... Men lika glad som mig var han över att vi hittat våran lilla familjemedlem igen. =)

Adrian på dop i lördags.
Adrian på dop i lördags. =)


Tindra på dopet...med bullar i munnen...gott! ;-)

Publicerad: klockan 11:54:08.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 14:19:33.
Postat av: Johanna
Jaså, vad för webshoppar? :)



Näe, hoppas barna får hålla sig frisk resten av sommaren!

Här har vi varit frisk ett bra tag nu känns det som, nån feberdag bara...

Postad: klockan 14:34:44.
Postat av: Johanna
Ja, helt galet vad 4 år har gått fort!



Tycker också om romantisk inredning, Marcus blir galen på mig för nu vill jag ha så i vardagsrummet också.. Men får nog inte det haha



Ska kika lite på dom där sidorna nu :)
Postad: klockan 23:04:50.
Postat av: Mamsen
tack för fina kort på mina småtrollisar.

Ted kanske kommer ned till midsommar...

inte klar än men om han gör de så ska vi skicka upp några saker =)

Puss puss
Postad: klockan 07:35:34.
Postat av: Jannice
Vi fick bästa parkeringen man kan tänka sig! Alldeles bredvid Hedbergska, snacka om tur. Var en bil som precis for ut och då gjorde jag en fuling =) Vädret var sådär, blåsigt och lite regn. Höll på att frysa ihjäl men det var kul att se alla glada studenter!
Postad: klockan 10:17:51.
Postat av: Jannice
Nä, det är mammas hund. Dom ska åka till Bulgarien på måndag så vi är hundvakt =) Vad ska ni göra ikväll då?
Postad: klockan 21:25:00.
Postat av: Jannice
Kul och städa en lördagskväll? =) Sitter och kollar på Kate&Leopold, ska hämta Mats sen nån gång! Vad ska ni göra imorrn då?
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0