Idag har jag hunnit
med massor känns det som. Vi hade det sjukt lugnt på jobbet, jag och Kalle iaf. =) Började morgonen inne i stan, där var det inget jobb åt oss, okej lite men det gjorde vi klart på en 5 minuter. Sedan drack vi lite kaffe, eller jag drack kaffe för precis när jag tagit mitt kaffe så gick maskinen sönder. Där stod jag med en halv kopp kaffe och dåligt samvete..vi hade lite morgonmöte och som vanligt blev det många skratt. Härligt att börja morgonen så. =)
Drog ut till Birsta och körde världens togryck, rensade och städade rent hela lagret...sedan blev det lugnt igen.

Var rätt skönt att sluta klockan 16.00.
Alex ska ut med gänget ikväll (jobbet)..dom ska åka Go-cart och äta mat och bara ha kul anar jag. Själv ska jag sitta hemma och bara vara, se tv och önska att jag hade något gott hem att äta,jordgubbar...mmmm! Jag ska sakna maken lite oxå och pussa han lite när han kommer hem. Hoppas du får skojj ikväll älskling!

Nix dags att börja ta tag i kvällen... tänkte att barnen ska få bada ikväll innan det är dags att sova. =) Laddar upp filmer på Youtube oxå, får se om det funkar.

Ses om en stund... Ciao!

Publicerad: klockan 18:02:58.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 19:28:24.
Postat av: Jannice
Just ja, barnen äter allt.. Iallafall Amanda =)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0