Kom just innanför dörren..
Har äntligen kommit hem med barnen...jobbat och slitit hela långa dagen men vi hann klart i tid iaf! Inventeringen i City är klar så nu är det bara Birsta kvar imorgon! Skönt. =) Vi blev lite sena och jag skulle åka med dom från stan för jag hade ingen bil, kom nog 5 minuter sent till dagis...tur att det är bra fröknar.

Nu ska jag gå ner och laga middag åt mina söta barn! Sen blir det nog rätt lugnt idag...kanske städar undan lite och tvättar men annars ska jag slå mig ner i soffan och inte röra mig många centimetrar på resterande del av kvällen... =)

Publicerad: klockan 17:59:32.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 07:22:54.
Postat av: Jannice
Klart vi tar med oss barnen, tycker inte om att lämna bort dom så mycket.. speciellt inte när det är någon "högtid".
Dom firar alla barnen som fyllt år 1 gång/månad så det inte blir så mycket socker vissa perioder. Men Amanda var sjuk när dom skulle fira alla barn så det blev 2 firanden den här månaden =)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0