Nu har jag äntligen..
beställt mat genom nätet! =) Tänkte att det var värt att testa nu när man är hemma med 2 små sjuklingar och dessutom inte har någon bil. Kan nog inte bli bättre. Så imorgon mellan 15-17 får jag hem lite varor. =)

Lyckades nyss fixa tvättmaskinen oxå..! Härligt! =)

Annars då? Jo barnen har varit kinkiga och ledsna idag som sjuka barn ofta kan vara...jag har försökt att gör dom "tillags" men vad än gör så blir det fel...hoppas dom är krya snart. Jag är TRÖTT! =)

Nu ska jag kika vidare här på nätet, sitter och funderar över min framtid...ska diskutera en del saker med maken ikväll när barnen somnat.


Publicerad: klockan 21:19:41.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0