Skratt och tok trots inventering!
Idag var mestadels en rolig dag om man bortser från att vi gjort det tråkigaste av allt hela dagen..dvs INVENTERA! Blää så slut man blir i huvudet, helt sjukt. Psykiskt utmattande är det.

Men vi hade trots allt SUPERSKOJ...skrattat mycket hela dagen...och sedan kom Krister från stan med en massa Glass...inte helt fel! =) Helt okej dag...dock ska vi fortsätta inventera imorgon, hann inte klart idag.

Har precis fått i oss lite middag och barnen sitter och kikar på Bollibompa..ska strax försöka hitta orken att duscha dom. Smutsiga smutsiga barn fick jag hem idag. =)

Imorse fick jag veta att min lilla gumma, Tindra, ska börja på syskonavdelningen till hösten...egentligen ska dom inte börja förrän dom är 3 år men det är tydligen jättemånga i kö och då måste dom större upp. Visserligen tror jag att hon kommer klara det galant, hon kan juh säga ifrån och språket blir bara bättre och bättre... dessutom kommer hon att ha Adrian på samma avdelning. =) Men helt plöstligt så blir hon så mycket större!? När vart mina barn så här stora, när blev jag gammal?? =) Konstigt...vad hände med tiden?!

Dags att ta tag i duschningen?? Jä jä... ;-)

Publicerad: klockan 18:16:03.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0