Trött och seg...
idag känner jag mig seg. Vi kom i säng lite för sent igår. Jobbade till 19 och  när jag är på väg hemåt så ser jag Marie komma gående, stannade såklart och plockade upp henne och sedan hamnade vi på Birsta. =) Så där strosade vi runt, sedan for vi hem till oss och åt lite Pizza. Dom stannade en stund och innan dom for pratade vi om baguer och rensa i röran...så jag satte igång, sent på kvällen och städade. Alex målade och slet med trappen som blir kanonfin!! Tur att jag har dig hjärtat!

Helgen var helt okej...lite strul med barnvakt bara. Men till slut lyckades vi komma iväg på Bio, vi såg What happends in Vegas...rätt rolig film. =) Sedan for vi hemöver och myste resten av kvällen...man får passa på när man är ensamma. ;-) I söndags köpte vi en liten barnpool oxå, barnen badade och myste, pappa klippte gräs och mamma låg på en filt och läste. =)

Nepp nu måste vi göra oss klara och sedan är det dags för Dagis och jobb... Inventering idag och imorrn. =) Skönt att Kicki är tillbaka på jobbet oxå!! =) 

Puss! 

 image126
Tindra badar i poolen...

image127
Adrian badar även han... =)

image128
Min vackra familj...Älskar er!!!!

Publicerad: klockan 08:39:17.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 11:47:42.
Postat av: Jannice
Ja, de vore trevligt! =) Har Marie pratat nåt med dig om midsommar? Vi hade en jättebra plan ;)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0