Yey i know...dåligt med updates!
Idag var vi iväg och flängde lite...handlade lite snask inför kvällens mysigheter och fotboll. =) Sverige - Spanien....2-1....gud så besviken jag blev...1 minut kvar och Spanien gör mål....grahfhrhksa.....what the fuck?! Barnen kikade på första halvlek sedan lessnade dom och gick upp och satte sig och kollade på Shrek 2.

Idag gick ett par timmar åt till att städa klart tvättstugan..den vart ren och fin!! Och jag har tömt den på en massa onödigt skräp. Så nu är den utrensad och klar. Så skönt att göra sig av med en massa "gamla" kläder och skor och sånt som man samlar på sig under åren, imorgon far vi och lämnar det till UFF eller nåt. Ska rensa ur sovrummet ikväll oxå hade jag tänkt, innan det är dags att sova.

Har läst en massa i min nya bok idag oxå, Rensa i röran. Den är otroligt inspirerande!!

Oj...barnen la sig för en liten stund sedan och nu sussar båda två sött..
Ha en fortsatt mysig kväll i regnet!
Puss!!

Publicerad: klockan 21:32:19.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:54:41.
Postat av: Jannice
Vet inte alls vad vi ska göra.. får se vad de blir. Varför skänka kläder till UFF när du kan skänka dom till mig? ;)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0