Ganska trött..
och slut är jag trots en lugn påskhelg. Imorse vaknade jag dock av att min dotter försökte vara duktig, hon använde en spade och plockade ur kattbajs med, gick in med detta till toaletten och tömde bajset i toan. Duktigt kanske man tänker nu..jaa det tycker jag med om det inte vore för att det var kattsand över hela hennes farmors övervåning. Jag klev upp klockan 6.40 och dammsög och tvättade golv. Dessutom var det otroligt kallt....gick runt och tände varenda värmeljus. Sedan var jag upp med mig barn till 9.40 då gick jag in till karln och bytte, han klev upp och jag la mig och sov igen...sååå skönt!!!

Vi var juh som sagt på hockey idag oxå..det gick juh kanonbra. Matchen blev juh nästan tråkig när HKH var överlägsna. Dom vann emot sundsvall med 11-3...!!!

Klockan 19.30 idag for vi hemöver igen...så skönt att komma hem och bara ta det lugnt.

Nu ska jag krypa ner under täcket och mysa..känner mig frusen idag..

Puss!

image45
Sugen på jordgubbar är jag oxå.... =) 

Pssttt....kika förbi www.kenzas.se blogg så kan du var med och tävla om en skinnjacka!!

Publicerad: klockan 22:13:05.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 22:30:05.
Postat av: Johanna
Jag ska ta några före och efter bilder.

Vi har också haft en lugn påsk, ätit middag borta och bara myst på :)

Är det jobb till veckan igen då?
Postad: klockan 20:04:52.
Postat av: hp
hahaaa nu läste jag också min rubrik så.. kOnStiGt. Min påsk har varit kingeling. Din då?

ömma smek /din hp
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0