Som om inte hälen tar livet av mig...
måste mina tår börja göra ont oxå?? Okej, ja visst jag har gått på tå sen igår morse...vadmuskeln spränger av att den tränat i två dagar i sträck ca 24 timmar /dygnet...jo nästan iaf. ;-) Nu har jag så ont att jag knappt kan gå mycket mera. Kan inte stödja på den längre...ALLS! Tur att man är långledig nu, slipper man halta runt på jobbet och skämmas över att man inte kan gå. =P

Apropå det...dålig mamma idag ja... eller dålig och dålig allt är relativt! Iaf så glömde jag imorse att det var skärtorsdag idag...så jag skickade Alex att lämna barnen så jag skulle hinna duscha och göra mig klar eftersom han började 8.30. Så när vi sitter i bilen på väg till jobbet så hör jag på radion att dom säger att det är skärtorsdag...vad ska man göra??! Jag vände och for hem när jag släppt av Alex (var juh trots allt 30 minuter tills jag började), kastade ihop en massa kläder och smink när jag kom hem. Dagis, nästa stopp och in och sminka och dona och sen var både barnen och jag nöjd över dagen. =)

Ikväll är det Private Practice igen...kommer absolut att kika på det. Nu ska jag snart lägga mig på soffan och vila foten, det var trots allt en hård dag för en stackars liten fot. ;-)

Pusso...



Publicerad: klockan 20:39:03.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:07:28.
Postat av: Johanna
Skulle ju också se Private Practice, men nu är det nåt jäkla matprogram istället! Typiskt..

Annars är det bara bra här också :)
Postad: klockan 21:14:59.
Postat av: hp
färga det svart!!!!

ömma smek /hp
Postad: klockan 11:36:58.
Postat av: Jenny
Haha du är ju lika yr som mig gumman,typiskt mig oxå att glömma en sån sak=)Men d löste ju sig iaf=)

Kram kram
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0