Tung dag...
har det varit idag! Började morgonen med att vara jättepigg och på väldigt bra humör...väl på jobbet får jag asmegaskitONT i min häl...kan helt plötsligt inte ens stötta mig emot den. Efter lite diagnoser från mina arbetskamrater visar det sig att det förmodligen rör sig om inflammation i hälen, K berättar att hon hade exakt likadant förra sommaren och att hon då bara kunde gå i tofflor... i 3 månader!! Gaaahhh... lång tid det. :-/ Ganska tungt att gå på tå en hel dag, men yesus vilka vad-muskler jag kommer få...åtminstone på ena benet! ;-)

Igår gick det bra i Kramfors oxå..! På hemvägen var det lite läskigare, mörkt och snöigt..jättesvårt att se..halt och ett riktigt sådant väder som när man bara ska stanna innanför dörren hemma. En bil hade krockigt rätt kraftigt, fronten var intryckt och ambulanser och poliser täckte nästan hela vägen. Då kände jag mig verkligen sugen att vända om igen och sova hos svärmor. Men efter en timmes bilfärd var man hemma igen!! Underbart..

Nu ska jag pyssla om mig och min häl lite innan det är sovdags igen.
Puss


image43

Publicerad: klockan 19:59:04.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 20:15:59.
Postat av: Johanna
Glad påsk på er! :)

Tråkigt det där med hälen =/ Hoppas det går över snart!
Allt bra annars? :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0