Fredagmorgon...
..så var det helg igen!! =) Fast både jag och gubben jobbar så det är väl ingen höjdare kanske. Visserligen är jag ledig på morsdag. =) Och nästa lördag jobbar jag sista helgen sen blir det bara vardagar. Yeey....!!!

Har varit en så lugn och skön morgon idag..lämnade barnen på dagis kl 7.50 och for jag hem och gjorde mig själv klar i lugn och ro. Har till och med hunnit kika på tvn en stund och sitta här. Men nu är det dags att röra på sig, dags att jobba.

Förutom jobb idag så blir det lunch med några tjejer som oxå rehabliterar sig. Kul kul.. =) Och så blir det kanske kanske grillning ikväll..får se.

Ha en toppendag! Puss!!

Pssstttt.....det gick juh bra för Charlotte igår, Final på lördag. Det är faktiskt ända gången jag ser sånt där, nästan. Ser oftast inte så mycket av melodifestivalen, några program bara och det som är ett måste är Eurovision Song Contest. Nån fler som är så?? =)

Publicerad: klockan 09:38:31.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0