Hemska drömmar och trött.
Imorse på morgonkvisten drömde jag sånna hemska drömmar så det inte är klokt. Jag drömde (håll i er) att Adrian blev kidnappad, jag hittade en tant full med kattbajs i ett skåp det var även fullt med katter därinne hemma hos oss, i vårt hus. När jag såg henne insåg jag att Adrian blivit kidnappad. Jag var så stressad och ledsen och orolig och beslutsam att jag minsann skulle få fast den jä*el som gjort det. Alex var lugn, han tyckte till och med att det kanske var dumt att ringa polisen...tur att jag vet att han inte skulle vara så i verkligheten. Jag åkte iväg med bil och följde efter ett misstänkt par i en bil...så såg jag några andra som satt i sin trädgård och kikade och vinkade glatt när jag får förbi, åkte förbi dom igen och då kastade killen en handduk för något bredvid honom. Gick dit, Alex tyckte jag var sååå pinsam. Ryckte bort handduken och där satt en liten hund som sprang iväg, men det stressade dom två som satt där, det märktes. Så drog jag ner tjejens kläder och kollade innanför, hon hade en docka innanför tröjan och dom skulle alltså låtsas att dom var gravida och fick barn. Det slog mig att dom i allra högsta grad kan ha kidnappat min son, för dom behövde juh ett riktigt barn sen (hur dom nu ska kunna förklara att han är 4 år).....Så vaknar jag....jag blir så glad att allt är en dröm men stressen sitter kvar. Det tar en stund att lugna ner sig.

Tror man blir rätt orolig och rädd som mamma när det händer saker med barn involverade.
Som till exempel med Engla och dom två barnen i Arboga.....man blir så arg, vad finns det för människor egentligen?!

Nu måste jag gå och göra mig klar, promenad till jobbet idag igen. Ses och hörs sen!!

image86

Publicerad: klockan 10:03:53.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0