Igår skrev jag
ett inlägg här på bloggen och vad händer? Jo det raderas...orkade inte skriva om allt då.
Har inte heller hunnit skriva på ett par dagar.
Vi for i onsdags morgon iväg på en liten shoppingtripp till Umeå, som sällskap hade vi Marie & Per. Vi hade en toppendag om jag får säga mitt. =) Klockan 9 på morgonen drog vi iväg...och vi hann gå igenom en hel del affärer, det kanske roligast av allt var att jag som är usel på att handla kläder åt mig själv, lyckades! Jag hittade bla en vit sommarjacka, en skjorta, en body och ett par vita tygskor. Som vi sökte efter skor, till slut hittade Alex ett par Fred Perry som han köpte. Efter allt rusande i affärer drog vi till Laserdome, 2 * 20 minuter spelade vi, och jag var lite sur när vi gick därifrån eftersom jag fick rusa ut flera gånger då min väst inte funkade. Men det var verkligen superkul!! Sist jag spelade det så var jag typ 15 år. =) Sista anhalten innan hemfärden blev ett fullbkoat O´learys, god mat och hockey (Sverige - Tjeckien) på tv:n, inte helt fel... grymt spännande match!! Härlig stämning på hela stället. =) Sedan for vi hemåt, kom hem runt 1-tiden på natten men somnade inte förrän kl 4...zzzZZzzzz.... då var vi trötta.

På torsdagen var det bara att masa sig ur sängen för då skulle Alex jobba och jag skulle iväg och fixa naglarna. Så nu han man fina naglar igen!! Så skönt att sitta och bli ompysslad en stund och prata en massa.

Tänkte lägga in lite bilder så fort jag hört med Marie & Per om dom vill synas i bloggen. =)
Puss


Publicerad: klockan 22:48:24.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0