Lyckades inte.
Ingen av barnen ville somna så jag hoppas att åtminstone Tindra slumrar en liten stund snart, hon är så trött nu. Jag springer runt och plockar och tvättar och grejjar lite, kom just på att vi måste nästan åka och handla skor åt barnen idag. Det är nästan ett måste! Nu ska jag vika ihop tvätten och sen ska ungarna duschas och göras klara. Sedan blir det mammas tur att göra sig iordning. =)

Hoppas ni får en mysig dag trots att vädret inte är det bästa. =)


Publicerad: klockan 12:17:16.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 12:49:53.
Postat av: Jannice
Vi ska bara vara hemma ikväll som det ser ut nu, vad ska ni göra då? Har ingen koll på det där med namnsdagar =)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0