Pizza Middag & Främmande.
Idag åt vi Pizza... Ganska skönt för jag hade ingen energi till att laga mat idag. Vi for på affären förut och inhandlade lite behövliga matvaror och sedan hämtade vi barnen på dagis. Så det var oerhört skönt att slippa laga mat och istället kunna ägna tid åt barnen. =)

Alex for iväg och tvättade bilen som nu ligger ute till salu på Blocket. Hoppas vi får den såld!! Det plingade iaf på dörren kanske 10 minuter efter att Alex farit och där stod en farbror som vi pratat med ca 20 minuter innan och ville se bilen. Inte så kul kanske...så jag stod i ungefär 30 minuter och småpratade med dom två tills Alex kom hem med bilen igen..lite småpinsamt men bilen var iaf ren och fin. =) Så nu skulle han hem och fundera, håll tummarna!!

Nu hörde jag att gräsklipparn gick igång ute....undrar om han är på G nu?! =)

Publicerad: klockan 17:57:24.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0